Γράμμα στον Μαθητή μου
Κάπως έτσι περνούν τα σχολικά σου χρόνια , μέχρι τη Β’ λυκείου. Αν στην ενδιάμεση πορεία εμφανιστούν επιμέρους προβληματάκια , αυτά λύνονται με κάποιες ώρες ευκαιριακού , ανοργάνωτου , μηδέποτε αξιολογημένου , αλλά σχεδόν πάντα «μαύρου» και παράνομου , ιδιαίτερου μαθήματος και… «όλα καλά». Και μετά , ξαφνικά , έρχονται οι (αντικειμενικές κι αξιοκρατικές) πανελλαδικές. Το φροντιστήριο . Και κάποιοι («υπερβολικοί»; «τρελαμένοι»; «τρελοί»;) φροντιστές , που έρχονται να βάλουν βόμβα στα θεμέλια αυτού του (σάπιου) νοητικού και συναισθηματικού οικοδομήματος .(άρθρο του Μιχάλη Αμοιραδάκη στο εκπαιδευτικό portal www.eduadvisor.gr)